Jag hatar att vad jag än gör så spelar det ingen roll

Jag trodde att jag skulle få slippa av det, naivt av mig, men jag trodde verkligen det.

Men den började växa aggressivt. Det spelar ingen roll vad jag gör för den där jävla cancern äter sig in i min pappa.

Jag hatar den jag hatar den jag hatar den Jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den jag hatar den

Men det spelar ingen roll, för inget jag gör spelar någon roll

Så varför jag valde att inte slå sönder glaset kan man fråga sig, för han blir ju inte frisk vare sig jag slår sönder det eller låter det vara helt.

Så varför jag valde att inte skrika sönder min hals och mina lungor kan man fråga sig, han blir ju inte frisk vare sig jag skriker eller inte.

Ibland vill jag bara ge upp, men det spelar ju ingen roll vad jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0