Svarta hål och bröllop

 

Man kan lätt hamna i svarta hål.

En del hamnar man i när marken under ens fötter plötsligt försvinner och man hade ingen aning om vad som hänt

En del ser man på långt avstånd och sakta sugs man närmare och närmare

En del hoppar man i frivilligt

 

Att hoppa ner frivilligt i ett svart hål är idiotiskt, de flesta som gör det fattar kanske inte att de har gjort det, förrän efter ett tag. Då de inser att de kommer ingenstans och det enda de kan göra är att älta sina misstag om och om igen.

 

Just nu har jag inga svart hål så nära, jag har ett som jag försöker hålla på avstånd, för jag vill inte ner i det. Det cirkulerar omkring mig och försöker skrämma mig, men jag skriker och svär åt det och då backar det undan. Det är nämligen så att de svarta hålet är inte starkare än jag och det vet jag om.

 

Dessutom glider jag runt på ett vitt moln just nu. Idag är det 8 dagar kvar innan jag ska gifta mig!

Jag kommer mest troligen vara världens vackraste brud och det säger jag inte för att skryta. Kärlek gör en vacker. Glädje gör en vacker. Leenden gör en vacker. Säkerhet gör en vacker. Och jag har alla dessa ingredienser.

 

 

 

Jo och för er som frivilligt hoppar ner i svarta hål, ta med er en stege!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0