Tjena själviska människor!

Det farliga med att testa andra människor är när de inte klarar testen. Vad gör man då?

Jag blir så trött på alla själviska människor som tror att allting handlar om dem och att andra människors känslor är beroende av dem. Men det är kanske det som en blogg handlar om; att vara självisk och tro att det man skriver har ett värde för någon annan. Men att sätta sig själv på en piedestal och tro att man fortfarande betyder något är bara patetiskt. Jag passar inte in i dagens egoistiska samhälle. Nu över till mig och allt som berör mig, för det är i alla fall viktigt

De två andra blogg inläggen skiljer sig något...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar!



(Det är en DVD...men det är minst lika bra :-)

2010-02-17 @ 12:03:58
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0