Knäbyte någon??

I mitt nästa liv ska jag bli en mer väl organiserad människa. En sån som planerar flera dagar i förväg som inte använder sin kalender till att rita gubbar i och skriva in saker som hänt i efterhand. Jag ska ha massor av färgpennor och postIT lappar och göra färgkoordinerade GANT-diagram och liknande. Men nu lever jag mitt nuvarande liv och planering och organisation är något som försikommer ungefär lika ofta som total solförmörkelse.

Men ha förtröstan jag har faktiskt försökt att planera saker. Jag har planerat in en flytt och jag har efter åratal av uppskjutning av min knäoperation faktiskt tagit tag i det och genomfört den. Bra gjort kan man tycka, tills man inser att planering kanske kräver ett tankesteg till. (Det är väldigt lätt att slå mig i schack eftersom jag inte är så strategisk).

Jag får tillgång till mitt nya place idag, alltså den 1/9. Men jag gjorde operationen på mitt knä genomfördes i onsdags och den gick inte riktigt som jag hade planerat. Så det där med att bära möbler går ju lite bort. Så det spelar ingen roll om jag gör någon planering eller inte, det går jämt åt helvete och nu är jag ändå optimistisk.

------------------------

Försökte jobba idag, hade jätte ont i benet men jag tog inga tabletter eftersom jag ville vara vid medvetande. Fick dock en vanlig smärtstillande tablett av en kollega, vilket resulterade i att jag höll på att svimma på eftermiddagen. Jag är tydligen otroligt klen gällande smärtstillande. Nu ikväll så gav jag upp och tog mina kära hallucinationsframkallande tabletter, så jag lär ju inte kunna jobba i morgon. Jävla skit knä. Är trött på att ha ont.

Sluta gnäll nu Malin.

För övrigt är jag rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0