Uppskattning

Människor uppskattar mig.

Kommentarer som:

"Nån borde spela in dig och stoppa in det i ett sånt där ljudkort (typ gratulationskort eller julkort som spelar när man öppnar dem) och skicka till folk man inte tycker om."

"Håll käften din schizofrena jävel och sov!" (detta uttrycktes efter att jag efter en hyfsat hård kväll vaknade tidigt och upprepade gånger upplyste andra att min kropp hatar mig)

"Har du några mer störande frågor att ställa eller kan jag få vara i fred nu?"

...förgyller min dag!

Tur att det finns människor som lägger märke till mig.

Jag ska flytta!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja! Flytta till mej! Var det blir är ännu lite oklart men vart det än bär så är du mer än välkommen att komma efter dit! =) Jag uppskattar dej på riktigt!

2008-11-27 @ 16:06:39
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0