Hjälp till självhjälp

Idag skiner solen

Visserligen så gör den det varje dag, så egentligen så är det väl inte så speciellt

Men det känns bra


Jag känner mig otroligt omotiverad till allt.

Jag är så orolig för allt. För mig själv, för min pappa. Mest för min pappa. Jag orkar inte ens tänka tankarna om vad som kan komma att hända. Därför tror jag att min kropp typ stängs av, vilket gör att jag är otroligt omotiverad och inte har lust med något. Behöver nog bli räddad!


Nej så illa är det inte, dessutom så är det nog rätt svårt att rädda mig, har lite svårt med människor som kommer nära. Fast jag vill ha dem nära, jätte nära.


"You say that I am just a dreamer
So kill me if I believe
Maybe I don't need a savior
'Cause only I can save myself"


Men vad jag gärna vill ha hjälp med så är det motivationen till självhjälp.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Känner mig som vanligt som en skit för att jag inte hör av mig så ofta. Jag har oxå tänkt på din pappa och undrar hur det går å så? Det är normalt att stänga av. Tror vi människor funkar så. Jag älskar dej! Puss

2008-11-20 @ 17:05:29
URL: http://parvusangelus.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ok. LOVA att höra av dej om det är nåt! Jag finns ju här för dej! Det är ok att vara rädd. PUSS!

2008-11-20 @ 19:37:48
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0