Äntligen

Nu
     kommer

                   äntligen

                                 höststormarna

                                                            jag

                                                                  kan

                                                                        rensa

                                                                                  huvudet

                                                                                                igen




...och cykla i medvind

 fast det går lite lättare att cykla om jag hade haft en cykel...
                                                                     -ett mindre problem

eller rätt stort om man sätter själva cyklingen i fokus

fast jag är ju bara ute efter stormen, allt annat är bonus
och jag är skeptisk till sånt som är bonus

fast det är ju rätt skoj att cykla i medvind, i alla fall om man har en mössa på sig, annars blir det mycket hår.
Jag svamlar...
Höststormarna är här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0