jag har inget intressant att skriva

Jag kan ha haft en av mina bästa helger i mitt liv. Det var så underbart och så perfekt. Allt var bara så rätt.

Jag gick på museum, tittade på djuren i Slottsskogen, var på jul på Liseberg, dansade på Saturn, firade på Bryggeriet och bara var.

Det var magiskt!

Jag hittade en pussruta som någon sprayat på gatan - underbart initiativ.

Det var kallt, blött och regnigt och det var helt underbart fantastiskt.

Det finns verkligen ingen återvändo nu, men det har det inte funnits på länge.

Det är svårt att skriva intressanta saker när man är så här...

Men det gör inget, för jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Härligt att höra! Det gör mig oxå glad =) Puss!

2008-12-01 @ 22:35:36
URL: http://parvusangelus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0