Kanske lite för personligt..

Att dölja det man är verkar vara betydligt enklare än att visa det. Hur kommer det sig?


Idag är inte en sån där dag som man kommer att minnas tillbaka med glädje på. Idag är en sån där dag som jag önskade kunde ha varit en sån där dag som inte inträffar. Detta är vad jag har att arbeta med:


Fick tråkigt besked

Insåg att jag måste fatta ett beslut

Började tänka

Blev rädd


Det börjar bli dags att dra sig tillbaka och göra en skaderapport och hoppas att det finns någon kvar på högkvarteret som vet vad de ska göra med den.


Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Sugen på ny bloggdesign? Kika in på min blogg! Designutlottningen stängs imorgon så skynda skynda :)

2008-08-13 @ 19:59:15
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Natalie B

Låter inte alltför kul..hoppas det löser sig!

2008-08-13 @ 20:07:46
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0